Witamy na forum %s

Forum o lekach, zaburzeniach psychicznych, depresji, myślach samobójczych.

Zaloguj się Zarejestruj się

Odstawienie citalu - czuje się okropnie

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Odstawienie citalu - czuje się okropnie

Re: Odstawienie citalu - czuje się okropnie

autor: Maksim » 20 cze 2018, 07:16

To co czujesz, jest całkowicie normalne na etapie odstawienia, niektórzy ludzie mają gorsze odczucia od ciebie. Lekarz dobrze ci radzi żeby przez ten czas brać prozac(fluoksytyne) schodząc z sertraliny bo na pewno jest łatwiej. Jednakże ty jesteś już 6 tygodni wolny od leku i nie rozważałbym wzięcia czegoś innego bo jesteś juz blisko sukcesu a skutki, których doświadczasz, powinny wkrótce zacząć ustępować. Może minąć do
3 miesięcy, zanim wszystko wróci do normy, ale trzymaj się bo detoks wkońcu przyniesie oczekiwane skutki . powodzenia

Odstawienie citalu - czuje się okropnie

autor: Ania » 18 cze 2018, 21:49

Hej Wam.

Od 6 tygodni odstawiam cital powoli zmniejszając dawkę. W zeszły piątek zostawiłam całkowicie i od tamtej pory czuje się naprawdę dziwnie. Moja wizja codzienności jest zniekształcona - to tak, jakbym wypiła trochę za dużo wina (kiedy ja wcale nie pije!). Kiedy poruszam głową, wygląda to tak ze potrwa chwila zanim obraz wroci do normy. Zaczynam się zastanawiać, czy to kiedykolwiek się skończy !! Czuje ze powoli wchodze w stan, w którym nie czuje się na siłach żeby pracować.

Mój lekarz zasugerował, żebym brała Prozac przez dwa tygodnie, ponieważ łatwiej jest zejsc z citalu, ale mam wrażenie, że podjęłabym naprawdę odważną decyzję odstawiając tabletki i zaczynajac brac coś nowego.

Zastanawiałem się tylko, czy ktoś miał takie objawy jak Ja a jeśli tak, to jak długo to trwało.

Porady bardzo mile widziane!

Na górę